Новини компанії та ринку, акції
Новини та події
Повідомлення про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну листового флоат-скла.
05 травня 2011
Повідомлення про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь 01.04.2011 відповідно до Закону України "Про захист національного товаровиробника від демпінгового імпорту" від 22.12.1998 N 330-ХІV (далі - Закон) Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (далі - Комісія) за результатами розгляду скарги Закритого акціонерного товариства "Лисичанський склозавод "Пролетарій" (далі - Заявник) "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) за кодами УКТЗЕД версії 2002 року 7005 29 25 00, 7005 29 35 00, 7005 29 80 00 походженням з Російської Федерації, Болгарії, Польщі, Туреччини, Білорусі" (далі -Скарга) прийняла рішення N АД-255/2011/4402-28 "Про порушення та проведення антидемпінгового розслідування щодо імпорту в Україну листового флоат-скла (скла термічно полірованого) походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь" (далі - Рішення Комісії). Об'єктом розслідування є товар, що має такий опис: листове флоат-скло (скло термічно поліроване) (далі -Товар), яке може класифікуватися згідно з УКТЗЕД за кодами 7005 29 25 90, 7005 29 35 90, 7005 29 80 90, походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь. Рішення Комісії прийнято на підставі інформації, що містилася у Скарзі. 1. У Скарзі наведено таку інформацію щодо наявності факту демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь: а) у період друге півріччя 2009 р. - перше півріччя 2010 р. ціни експорту Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь були нижчими від цін продажу Товару на внутрішніх ринках Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь; б) темпи зростання обсягів імпорту в Україну в період друге півріччя 2009 р. - перше півріччя 2010 р. порівняно з періодом друге півріччя 2007 р. - перше півріччя 2008 р. Товару походженням з Російської Федерації становили 62,40%, Товару походженням з Республіки Болгарія - 1 366,94%, Товару походженням з Республіки Польща - 52,07%, Товару походженням з Республіки Білорусь - 128,52%, Товару походженням з Турецької Республіки - 188 968,75%. 2. У Скарзі міститься така інформація щодо наявності факту заподіяння шкоди Заявникові. У період друге півріччя 2009 р. - перше півріччя 2010 р. порівняно з періодом друге півріччя 2007 р. - перше півріччя 2008 р. спостерігається погіршення показників господарської діяльності Заявника, зокрема: а) темпи скорочення виробництва становили 40,96%; б) темпи скорочення обсягів продажу Товару на внутрішньому ринку - 21,71%; в) темпи зростання обсягів залишків Товару на складах Заявника - 161,63%; г) зростання частки імпорту Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь у споживанні Товару на внутрішньому ринку України та у виробництві Товару Заявника. 3. У Скарзі міститься інформація про те, що погіршення показників господарської діяльності Заявника відбулося внаслідок демпінгового імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Турецької Республіки, Республіки Білорусь. Зокрема, ціни імпорту в Україну Товару походженням з Російської Федерації, Республіки Болгарія, Республіки Польща, Республіки Білорусь, Турецької Республіки мали тенденцію до зниження протягом всього досліджуваного періоду. При цьому ціни такого імпорту були нижчими за собівартість Товару Заявника у період друге півріччя 2008 р. - перше півріччя 2009 р. та у період друге півріччя 2009 р. - перше півріччя 2010 р., що призвело до збиткової діяльності Заявника. Проведення антидемпінгового розслідування доручено Мінекономіки. У разі, коли розслідування певним чином стосується інтересів фізичних або юридичних осіб, такі особи мають право надсилати до департаменту з питань торговельного захисту Мінекономіки інформацію, що може бути корисною для цілей проведення розслідування (01008, м. Київ-8, вул. М. Грушевського, 12/2; тел.: 272-55-29; факс: 272-55-57, 226-31-81, e-maіl: a-dump@me. gov. ua; довідки з вхідної кореспонденції за тел. 253-93-94). Така інформація враховується під час проведення розслідування, якщо вона є обгрунтованою і може бути перевірена департаментом з питань торговельного захисту Мінекономіки, а також у разі подання її державною мовою України та у строки, встановлені Законом, Комісією чи Мінекономіки. Протягом 30 днів з дати опублікування цього повідомлення Мінекономіки здійснює реєстрацію заінтересованих сторін розслідування, розглядає вимоги щодо проведення слухань та про надання запитальників сторонам, інтереси яких певним чином зачіпає порушення і проведення зазначеного розслідування. Протягом 60 днів з дати опублікування цього повідомлення Мінекономіки розглядає письмово викладені коментарі та інформацію стосовно порушення зазначеного розслідування. Рішення Комісії набирає чинності з дня опублікування цього повідомлення. Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі
Повернутися до списку
|
|